Your address will show here +12 34 56 78
  • Text Hover
Alle neuzen dezelfde kant op: klantgericht communiceren

Klanten doen zaken met jou en met jouw bedrijf. Daarom is het belangrijk om ervoor te zorgen dat jouw uitstraling overeenkomt met die van jouw collega’s. Want een verwarde klant koopt niet. In deze training kijken wij samen met jou en jouw team naar het klantcontact in jouw organisatie en wij leren je om dit zo te verpakken dat de klant het gevoel heeft in een warm bad te stappen.


Het resultaat van de training:
– Je hebt het klantcontact in jouw organisatie in kaart gebracht
– Je hebt een communicatiestrategie opgesteld – Je hebt goed in beeld waar de verbeterpunten zitten
– Je weet hoe je deze verbeterpunten samen met jouw team door kan voeren
– Er is meer plezier in het team door de fijne samenwerking en de uitgesproken verwachtingen
– Jullie plezier, enthousiasme en vertrouwen in elkaar zijn voelbaar voor de klant
– Klanten voelen zich thuis in jouw organisatie

Intake:
Voorafgaand aan de training verzorgen wij een grondige intake, waarbij wij ingaan op jouw persoonlijke vragen en leerdoelen en die van jouw collega’s. Deze worden verwerkt in de lesstof, zodat deze naadloos aansluit bij jullie praktijk.


Programma:

De basis van het programma wordt gevormd door de leerdoelen en vragen van de deelnemers. In grote lijnen wordt er aandacht besteed aan onderwerpen als:

– De communicatiedoelstellingen en -strategie van jouw organisatie

– De huidige situatie

– Wat drijft mensen in hun communicatie?

– Wat drijft klanten?

– Verschillende communicatiestijlen

– Klantcontact en after sales


Investering:

De training Alle neuzen dezelfde kant op wordt aangeboden als maatwerktraining. De inhoud en duur zijn afhankelijk van de eigen leerdoelen en de investeringsruimte.

Interesse? Neem dan vandaag nog contact op of vraag een gratis intakegesprek aan.